2015. okt 27.

hétfős kedd

írta: viktike35
hétfős kedd

hétfő.. nem az én napom.. reggel értekezlet, pedig még magamhoz sem tértem..

nem szeretem ezeket az óraátállítgatásokat. mire megszokom, hogy „később” kelek, korábban fekszem teljesen lezsibbadok.. most is példának okáért felébredtem 4:30-kor, hogy na, menni kell már? persze nem kellett, de fél óránként ránéztem az órára, hogy na, most már?, most már?

a hosszúnak mondott rövid hétvége is olyan gyorsan elment.. szinte semmit nem csináltam, de elmúlt, ezt se szeretem. ez egy ilyen nap, amikor semmitsenem szeretek..

csütörtökön felhívtalak titeket, remélem örült a májatok :D ne bízzátok el magatokat, nem lesz ez így mindig :D gondolom a Bongyori még nem ért oda, hogy őt nem adtátok, vagy csak pusztán utáljátok? :D vagy ő engem? remélem, sokat ettetek az egészségemre, mert hétvégén nem vettem be a C-vitaminkámat.. de gondoltam rátok :D

a munka tökéletes, jobb nem is lehetne, ennél jobb már csak akkor lenne, ha itt lennétek.. se :D

holnapról eléggé megváltozik a munkaköröm, de ez, ha érdekel titeket, akkor majd rám írtok priviben és kifejtem, mert ide nem írom le.. „érdekes lesz”.. mármint a szituáció

örülnék, ha már péntek lenne, de sajnos nem úgy áll a helyzet, hogy tudnám a homokórát befolyásolni.. ehhez még nincs kellő erőm, még csak ifjú padavan avgyok..

ja, Titián, mi az, hogy unalmas a blogom? akkor mondd meg, hogy miről szeretnél olvasni benne.. nem, sport rovat és napi politika nem lesz :D egyébként kérdem, mikorra készül el végre a körforgó Palánkon? jó lenne már, na, kicsit aktivizáld magad már :D

Erika, holnap gondolok rád, meglesz a vizsga J remélem.. ajánlom magamnak, hogy ne felejtsek el írni rád holnap, de remélem sikerülni fog így is, hogy csak távgondolok rád.. ez amolyan Gyurcsókos távgerincműtétes dolog :D leveszem a rád tapadt szellemeket is, mindent, csak legyen pénz :D

jövő héten szerdán megyünk az új James Bond filmre.. yeahh yeahh Spectre.. remélem jó lesz, elhívtam rá Tást..

Bobika most hétvégén majd hazautazik velünk a nagy faluba, mert szombaton lesz egy kis körömvágása :P csórika, már rááll a bal első lábára, de látszik még, hogy fáj neki.. :/

na most ennyi, érjétek be ennyivel :D mennem kell a könyvemért a boltba, mert megérkezett és utána heti nagy bevásárlás és főzés.. yeah :D csak nekem, mert megérdemlem. puszi nyuszi mindenkinek

 

UI: MIVEL A POSTOT KEDDEN TÖLTÖM FEL, DE HÉTFŐI, EZÚTON IS GRATULÁLOK ERIKÁNAK A SIKERES SZAKVIZSGÁHOZ :) ügyes vagy, igyál egy sört a nevemben is :P

save-water-drink-beer.jpg

Szólj hozzá