2015. okt 17.

ez még a csütörtöki

írta: viktike35
ez még a csütörtöki

szóval eltelt egy újabb nap.. ismét.. és még mindig nincsen hétvége..

tegnap esett, ma esik, vajon holnap esni fog? fő a változatosság.. no mindegy..

érdekes dolog, hogy minden héten egyszer valamely tömegközlekedési eszközön - mellyel hazafelé bandukolok -, de találkozom ismerőssel.. mármint olyan ismerős, ismerőssel.. szóval nem barát, nem haver, csak ismerős.. kicsi a világ.. akikkel az egyetem óta nem találkoztál, hirtelen feltűnnek a buszodon :D de, ami a még nagyobb meglepetés, hogy meg is ismernek :D

na megkaptam ma az utazási kedvezményre feljogosító papruszom, hát, kicsit máshogy néz ki, mint az eddigi, amit kaptunk.. egy olyan mint egy képeslap.. elég furi..

holnap megyünk kicsit bulikázni, pontosabban kocsmázni így sokat (nyugi, nem kollégákkal), velük még véletlenül sem. de nem tart remélem sokáig, mert szombaton reggel piacra akarunk menni.. vagyis én, és ebből jön, hogy drága lakótársamnak muszáj :D

a nyúl projekt halad.. mivel jövő hétvégén nem jön velünk, ki kell próbálni, hogy vajon kibírja-e kajával két napig úgy, hogy közben nem adunk neki.. jelentem az első napot bírja.. holnap 2-3-ig kellene bírnia, de mivel én csak az Ofotért után megyek haza (így is előbb mint lakótárs), lesz ebből 4 óra is.. végülis ő egy kis super(hero)man :D egyébként pofátlanodik, mert minden este felugrik a haverőre és kifekszik a hasamra, hogy na, akkor simogass.. én meg mikor bekómázom már és kb elalszom, akkor leugrik, mert abbahagyom a simogatását, szóval ez egy ilyen dolog..

nem nagyon hallottam felőletek a hét folyamán, mi van veletek? isztok rendesen? na de komolyan, mi újság a Megyében, ahogy Frodó barátom mondta. látom a hajléktalanszállót átadták, de úgy valami lényegesebb, hogy veletek mi van? na arról nem olvasok sehol.. (remélem, értitek a célzást ;) )

allati-foto-30.jpg

Szólj hozzá