2015. okt 20.

ez lenni hétfői bejegyzés

írta: viktike35
ez lenni hétfői bejegyzés

annyira jó vagyok, hogy múlt héten kicsit megcsúsztam a feltöltésekkel.. megírni megírtam, csak fel nem töltöttem.. ezt is később kapjátok meg, mivel ma nem hoztam semmi eszközt, amire felrakhatnám, hogy haza tudjam vinni, majd felölteni az elektromos készülékemre.

a hétvége ismét gyorsan elment, bulika, mozika, futika, bozika, bevásárláska, főzéske, sütéske, stb.

megy a robot, értsd, ahogy akarod :D

pöpikét bejelentettem az állatorvoshoz és ez annyira jó hely, hogy 3 hétre előre tudnak időpontot adni egy oltásra, körömvágásra.. behaltam.. így is alig fogok tudni odaérni majd csórival, remek.. na mindegy, a körmei, akarom mondani, már karmok brutálisak.. nagyok és csúnyák, mint valami ezeréves nénikének a lába.. még jó, hogy nem büdös :D de komolyan.. de most öri-hari van, mert ráhuggyantott a kanapére és a PLÉDEMRE, úgyhogy most büntiben van és nem jöhet fel.. csak, ha nagyon szépen néz és felugrik :D

ma rájöttem, hogy a hétfők jók abból a szempontból, hogy ilyenkor egyedül jövök munkába (mármint persze, rajtam kívül vannak a buszon vagy 70-en, de „tá’s” nélkül, úgyhogy tudok olvasni.. egészen munka kezdetéig sikerült a könyvemből elolvasni 3 fejezetet, ami kb. 15-20 oldal.. nem rossz, főleg, hogy ezen cselekedetem angol nyelven tettem.. well done viki, well done.. lehet ebédközben is rendszeresítem ahelyett, hogy kinézek a fejemből.. bár lehet nem nézik jó szemmel :D

túl vagyok ma már az üzemorvoson, mert itt a bácsi (ahogy mindenki hívja) minden nap házhoz jön és itt van 8-9:30-ig. egyébként a bácsi, ez kb. 45-50 éves fószert takar.. bácsi, majdnem röhögtem, mikor megláttam.. egyébként nagyon komoly az alkalmassági.. bemész, mondod a neved, leülsz, és mire ezen tetteidet végre hajtod ő már ropsz ki is töltötte a papírkát, hogy alkalmas vagy.. :D nagyon szakszerűűűűűű.. azért a végén mért egy vérnyomást és megállapította, hogy alacsony, de nyugodjak meg, lesz ez magas még.. nem akartam mondani neki, hogy lehet azért alacsony, mert hétfő van és korán, egyébként meg mindig magas, ha nem normális :D sebaj.. durván 3 perc alatt végeztem is.. semmi tüdő meghallgatás, semmi szemvizsgálat, semmi testsúly-magasság, nuku, nyista, zero, nulla..

van már valami hír szépítsükről? illetve ex-szépítőről, Kátyáról?

Adris szokja az ívet? csak úgy simul az ügyekhez, hogy személyesnek érzi már őket? eggyé válik velük?

egyébként épp ma reggel, amíg vártunk a doki „bácsira”, beszélgettünk kicsit a sor miatt (szigorúan amiatt) az újonc kadétokkal és megállapítottuk, hogy mindannyian elég stresszesek vagyunk.. mármint itt bent.. és hogy mi nem ilyenek vagyunk.. hát igen.. vannak azok a napok, amikor jó/jobb itt lenni és van, amikor nem annyira.. azok a bizonyos napok, csak ez most nem olyan csajosan AZOK A BIZONYOS NAPOK :D

egyébként meg tök jó paleós sütiket csináltam.. pénteken azt a mákosat, amiről raktam ki fotót is fb-ra.. TÁSnak is nagyon ízlett.. tényleg jó cucc lett, főleg, hogy én azzal a meggylekvárral ettem, amit Sziszi Catchtől kaptam még többek között azért, mert levizsgáztam neki :D ezúton üzenem Sziszike, hogy fain volt a cucc, de elfogyott, igen, célzás, remélem érted :D

a másik bűnöm tegnap este volt, egy másik paleós történet, húú fain lett az is, csak nem olajoztam be a szendvicssütőt és odaégett mindenhol hozzá, ahol csak tudott, még ott is, ahol nem, ezért nincs kép róla, de nagyon finom volt J lehet este is csinálok..

ja, kéne vennem zabpehely lisztet, de az ABC-ben nincs, úgyhogy nem tudom, hol tudnék benevezni rá olyan helyen, ami nem 1 órás utat jelentene elmenni érte és hazamenni.. mert ilyen találtam az internetyen.. de munkából elérek oda 36 perc alatt és onnan haza 38 alatt… yeah.. hát a hülyének is, nemhogy még nekem :D hát nem..

tegnap voltunk reggel futni és ami régebben is volt nekem, hogy begörcsöl ez a sípcsont feszítő izmom, latinul nem tudom, bocsika, megint bedurrant.. ez az, amikor járni nem tudok és térdtől lefelé úgy bedurran a lábam elől, hogy mozgatni nem tudom és ez elég kellemetlen érzés tud lenni :/ aztán vasárnap is paráztam, hogy megint ez lesz, de nem.. TÁS mondta, hogy fussak gyorsabban, hátha nem lesz ilyen gond.. hát annyira sikerült gyorsabban futni, hogy kb. 1 km-t sprinteltem és meg kellett állnom, hogy meghalok, nincs levegőm.. úgyhogy ennyi volt a tegnapi futásom :D utána szépen hazasétáltam.. de a runkeeper szerint az 1 km-t 0.00 perc alatt tettem meg.. tehát repültem.. de űrhajóval kb :D kettőnk közt szólva, szerintem nem mérte, de csitt, így jobb a story :D

a moziban a Sicariot néztük meg, hát, nem ajánlom.. az eleje jó és várnám, hogy azon a vonalon fog a továbbiakban is mozogni és érdekes, izgi, thriller lesz, de nem.. nem is egy szokványos nyomozós film.. egy tipikus dél-amerikai drogbárós múvi.. nekem nem jött be.. sorry.. 790-ért elment, de többért nem..

ma mennék a mammutba hazafelé (najo, annyira nem esik útba, csak kerülővel), lenne kedvem shoppingolni, de esőt ígért a Lajcsi egész napra, úgyhogy meglássuk.. hajnalban meg este esett, de reggel nem.. nem is hoztam esernyőt, kemény vagyok.. ízirájder.. majd kiderül..

na most így ennyi, aztán, ha lesz még toll a pennámban, írok ma.. pusszanat :*

csak egy kicsike pluszban.. azt szerettem a régi irodánkban, hogy volt levegő, meg oxigén.. na ez itt nincs.. két ablakunk van, melyeket munkaidő alatt – max. egyet – bukóra ki lehet nyitni, a másikat nem igazán engedik meg a többiek.. ennek következtében, mikor 9en ülünk egy teremben, ami kb. akkora, mint a főnökeink jelenlegi irodájának a 3*-osa, egyszerűen elalszik a többség az ebéd után.. semmi oxigén nincs, bólogatunk és szenvedünk.. remek érzés, ajánlom azoknak, akiknek nincs pénze tudatmódosító szerekre.. ugyanaz a hatás.. pedig én még nagyjából közel is ülök az ablakhoz, kb. 3 méterre tőle, de esélytelen a helyzetünk.. itt nincsen kicsi Fási Zsüliett, hogy kimásszon az ablakba a kis tipi topánjában és kinyissa az ablakot, majd kecsesen munkaidő végén a kis zoknikájában visszamásszon és becsukja azt..

1336988303-mar-megint.jpg

Szólj hozzá