2015. okt 13.

írta: viktike35

szép jó napot, testvéreim!

megint eltelt egy kis idő, mire jelentkezem, de legalább kivártátok, vagy nem :D

a hétvégén tiszteletem tettem a Faluban (direkt nagybetűs), de nem voltam a koncerten, mivel az november 7-én lesz, én pedig elnéztem a dátumot :D sebaj..

viszont Dzsuliettával találkoztam, meg Csónakkal is (nagggyon zárójelben jegyzem meg, hogy szerintem rekordot döntöttem.. Dzuslikáék biztosan, de lehet másét is.. 8 perc alatt értem el GYALOG a Táncsics utca végéből a Papa borozójába.. ennyi.. király vagyok… Dzsulika szavaival élve, sportos :D de ez vicces rám nézve). szóval a hétvége jó volt, viszont rövid.. a rokonság jó kis birka pörkölttel várt, de azt megérdemlem ugye alanyi jogon.. :D meg mindenféle finomságokkal... tele is pakoltam a mélyhűtőt, csak győzzük enni.. ide lemerem írni, mert ezt az otthoniak közül nem látja senki, hogy tegnap azért este pizzát sütöttünk és nem abból ettünk :D de csitt, psszt.. kettőnk közt marad..

természetesen gondolok azokra, akik hamarosan szakvizsgáznak.. hajrá, hajrá.. gyígyí.. majd szorítok J

Ódri, remélem túlélted a szombati iskolát, lassan már professzor miniszter lehetnél :D

vasárnap óta Pöpike (Bozont, Prisszila) is budapesti lakos, először nem igazán volt aktív (finoman szólva), aztán kiengedtük és kb. 1,5 órát kint fickándozott, őrültködött.. szal bejött neki az élet.. :D tegnap is este kint volt több mint 1 órát, úgyhogy lehet ezt rendszeresíteni fogjuk, mivel tök kussban van este és reggel is kómás szemekkel néz, hogy mi nem vagyunk normálisak, hogy felkelünk..

a tegnapi és mai nap a bányában elég lightos, Titián szavaival élve olyan, mint amikor ő egész nap kint akar lenni helyszínen.. de ez jónak mondható itt.. tegnap 16:30-kor sikeresen megkaptam végre a munkaszerződésem, yeah, yeah, ma a munkaköri leírást és le is adhattam a kitöltött cafeteria papírkám, de közölték, hogy a havi mani már kiment mindenkinek, így majd novemberben kapok 2 havit.. csak győzzem elkölteni :D pont ez a veszély fenyeget :D na mindegy.. mint kiderült, az az utazási kedvezmény (az 50%-os), azért kb. itt könyörögni kell (legalábbis nekem), mert ezt nem is mondják, hogy van, nem is adják.. még jó, hogy én tudtam, hogy van és rákérdeztem.. és „baromira örültek”, hogy akkor lehet nekem csinálni ilyet.. LOL :D

az előnye annak, hogy budapesti az ember, hogy sok Ofotért van, sok helyen, hosszabb nyitvatartással.. (a fene, hogy a word aláhúzza, pedig most már így írjuk helyesen, egybe, no sebaj).. na igen ám, úgyhogy elvileg el tudnék menni végre oda, mivel október a látás hónapja, ingyenes a látásvizsgálat.. na felhívtam őket ma, mivel 18:30-ig van nyitva, hogy akkor kérnék időpontot mára 17:45-re, mert addigra oda is érek.. erre közli, hogy nincs időpontkérés, érkezési sorrendben hívnak és 17:30-ig van vizsgálat.. yeeeeaaaaaaahhhh.. szopacsroller… yeeeeaaahhh :D úgyhogy majd pénteken beslattyogok..

igen, Ibolkyáról én is hallottam, ovlastam még a teolon és a metropolban is L nagyon sajnálom szegényt, abszolút nem ezt érdemelte, kívánom, hogy elég erős legyen. helyettem és a nevemben is legyetek vele lélekben.

na kicsit vidámabb dolog.. nem tudom, láttátok-e, de e hét csütörtöktől vasárnapig mozi hét ünnepe lesz, úgyhogy a sima filmekre 790.- ft, a 3D-sekre 990.- Ft lesz csak a jegy.. menjetek el sok mindenre, minél többen. a mentőexpedíciót is vetítik, mind 2 és mind 3D-ben is majd J persze a legközelebbi cinemacity hozzátok Pécsen van, úgyhogy hajrá hajrá J

Dzsulietta, vacsora? Közben Berika írta, hogy elmarad Ibolykára való tekintettel a banzáj L értem, viszont akkor ahhoz tartom magam, hogy a halottak napja alkalmával szombaton délután / estefelé –előreláthatóan – nekem jó, hogy zsibonckodjunk.. majd beszéljetek róla.. mert akkor ezen a november 6-8-ai hétvégén nem megyek haza..

nem is küldtem még fotót az asztalomról.. (az irodáról nem tudom lehet-e.. tudjátok a szabály, a szabály), úgyhogy megpróbálok majd az én barakkomról készíteni fotót, azt csak nem tiltja senki.. lényegi dolog úgysem lesz rajta.. na, a héten majd készítek, ha lesz rá lehetőségem..

szerdától a meghitt 7 fős irodánk, 10 főre bővül.. hétfőn megjött a 2 újoncunk, és pluszban bejön az egyik srác is.. élmény lesz.. tegnap majd megsültem egész nap, volt vagy 30 fok itt bent és nem engedtek ablakot nyitni, mert, hogy jön a hátukra a hideg azoknak, akik ott ülnek.. mondtam is, hogy értem én, csak remek, hogy én meg ezért kell, hogy bekapcsoljam a légkondit 15 fokra, hogy kicsit legyen már hűvösebb.. mondjuk az elvileg azóta is így megy :D viszont az a gázosabb dolog, hogy nuku/nulla/zéró oxigén van az irodában és mindenki ásítozik.. jó így dolgozni :D

na a két újoncunk.. nem tudom minek köszönhető, de ők kicsit beszédesebbek. a csajszi eléggé kis félénk, de vele lehet beszélgetni, már jött is ide kérdezni tőlem, hogy mit hogyan, meg mik a szabályok (mert persze nekik nem volt még észosztás, úgyhogy felkészítettem őket lelkiekben). a srác meg hát ő olyan Andrisos lehet, ahogy elmondtátok és ahogy nekem átjött :D azért kérdezni kérdez, de na.. értitek.. van vagy 2 méter, mert másodállásban kosár edző gyerekeknek..

asszem elég sokat írtam, úgyhogy hagylak is titeket J majd beszélünk még.. mindenkinek puszi és ne igyatok mosatlan gyümölcslét, vigyázzatok a bioritmusotokra és szóljon hangosan az ének!

üdv.: egy szomorú szamuráj

u.i. nem tudom mióta két L a halállközeli élmény, de a lényeget értitek :D

427586_10411391_638402579570312_3430635784724854063_n_thumb.jpg

Szólj hozzá