2015. okt 21.

szerda

írta: viktike35
szerda

szerda… mínusz 10% az OBI-ban.. legalábbis régen.. a reklám szerint.. kellett valami felütés, sorry :D

na szóval, márcsak egy napot kell túlélni, de nehéz lesz.. most kezdődött a nap, de a zsigereim már azt kívánják, bárcsak, 4 óra lenne és alig 30 percet kellene kibírni túlélni.

tegnap este jó kis kínai kaját csináltam, vettem a Madaras tescóban rizstésztát, meg azt hiszem Maggi alapot és egy rakat zöldséggel és virslivel megcsináltam.. (a csirkemellet lefagyasztottam és elfelejtettem kivenni, ezért virsli).. és nagyon pöpec lett, Tásnak is ízlett, az volt a vacsink részben, meg hoztam ma ebédre belőle.. bűzölögjön az iroda, yeah..

tegnap földön túli élményben volt részem.. egész nap szétrobbant az agyam, említettem már, hogy nálunk oroszlán szabályok vannak az ablaknyitás miatt, így az oxigént itt többen max. 7-es korukból ismerik a periódusos rendszer 10-es elemeként, máshogyan nem.. szóval, munka után, mikor kiléptem az üvegkalitkából konkrétan megütött az oxigén, hirtelen átéreztem, amit a Mont Everest mászói érezhetnek.. tiszta, tömény oxigén, amitől a szemem is kitágul és erősebb és ütősebb, mint egy nagy adag kávé..

hazafelé elzötykölődtem a buszokon, közbeiktatva egy kis esőben sétát, majd megérkezvén otthonomhoz, még betévedtem a sarkiba, hogy addig is üssön még ez a jó cucc, amit szabadalmaztatni kéne.. és most vagy ezért, vagy a fejfájás csillapító hatására, de elmúlt nagyjából a fejfájásom.. szerintem az oxigén volt.. lehet karácsonyra kérek egy nagy palackkal és behozom az irodába és itt lesz mellettem..

tegnap rendeltem 3 db kiszúró formát, hangolódva a karácsonyra.. egy denevéreset, egy karácsonyfát, és ha jól emlékszem, akkor még egy valamit, ami nem tudom mi :D de karácsonyi, nem úgy, mint a denevéres.. az csak cuki volt.. de a Butlersben vettem már egy kutya lábnyom mintásat is.. 3,5 * annyiért, mint ezek darabját :D de megérte.. valakinek.. csak nem nekem.. :D na és a lényeg, hogy vettem mellé egy könyvet is, magyart, valami mostanit, valami thrilleres kicsit, amolyan érdekesnek mondhatót.. elolvastam a story-t röviden és megtetszett.. ha már így rákaptam az olvasásra, hogy minden reggel 7:30-8:00-ig olvasok, illetve ebéd közben is.. így összesen napi 3 fejezetet van időm átnyálazni.. jelenleg még mindig az Útvesztő 3. részénél tartok, ez az az angol, amit év elején elkezdtem és kicsit abbahagytam egyszer csak.. de most újult erővel rajta vagyok.. 330 oldal körül van és a 190-t verdesem.. angol könyvem még mondjuk van, de ezekkel sokkal lassabban haladok, mint egy magyarral, mondjuk szerintem érthető..

remélem sikeresen észrevette mindenki, hogy tegnap (20-án) 3 darab posztot is kiraktam, de valamiért az oldal eléggé széthúzta, úgyhogy nem egymás mellett vannak.. tanácsom, hogy a képeket nézzétek, amiket kiraktam hozzá, az alapján könnyen felismerhető, amit még nem láttatok.. a kedvencem az a fehér lámás, amint valami olyan szöveg van, hogy így nézek ki a hétfői értekezleteken.. :D az visz mindent..

Pöppingert bejelentettem az állátdokihoz, de ma le fogom mondani, mert elvállalták a rokonok ingyé’, úgyhogy akkor nem kell eleve rohannom, hogy a bolyhossal odaérjek majd a dokihoz és nem kell 6 rugót otthagynom.. majd, ha nem felejtem el, akkor felhívom őket ma..

tegnap jó volt, valamiért nem is kómáztam be, ahogy szoktam a főzés-vacsi kombó után.. ami ritkának mondható, mert újabban, főzök, eszem és elalszom a kanapén 8-9 körül.. Tás szerint ilyenkor úgy nézek ki, mint egy nagy, dagadt panda :D kedves.. és néha arra riadok fel, hogy Pöpike rám ugrott és kinyomja a beleim a számon.. :D

szóval tegnap nem ez volt.. Tás egész este játszott a gépen, úgyhogy végre volt időm egy kis sorozatozásra.. befejeztem az American Horror Story 2. részét, illetve a Walking dead első részét.. ezúton üzenem Titiánnak, hogy szörnyű volt már megint ez a walking rész.. ezek a nagy drámai fosi jelenet, ezek a részek, amikben lényegében semmi az ég egy adta világon nem történik és csak azt érzem a végén, hogy megint elment 1 óra az életemből és miért, ezért?! szóval most ezt lehet hanyagolom, mert úgyis várom a Bron/Broen (magyarok kedvéért A híd) következő részeinek feliratát, mert svédül/dánul még valamiért nem tudok, de tudom, ez az én hibám :D illetve a How to get away with a murderhöz a feliratot, mert ezt a sorozatot nem vagyok hajlandó anélkül nézni, ahhoz túl jó, hogy ne mindent értsek belőle J mondjuk a walking dead még felirattal is katasztrófa.. azt még olyan is nézhetné, aki egy szót nem tud angolul, mert úgy sem mondanak semmi értelmeset, csak szenvednek, megy alatta a nagy zenei aláfestés, amitől még Rocky is sírna, annyira megható és a nagy monológok sora, amit meg-megszakít egy-egy hörgő zombi.. remekmű.. :D na mindegy is a lényeg, hogy eszméletlenül el vagyok maradva a sorozataimmal.. van még csomó, amiből nem láttam rengeteg részt L

már csak majd’ egy hét és a vizsgázóink mehetnek vizsgázni! hajrá, hajrá Salgótarján! gyíhá’.. felírtam a benti naptáramba, hogy mikor mentek, úgyhogy, ha akarnám, se tudnám elfelejteni :P

nekem pölö tök újdonság, hogy a határidőket nézzük.. mármint ok, tudjuk, hogy eddig is volt a az bizonyos 21 nap, amit mi 30-nak fogtunk fel :D de itt mindenre más a határidő, van 90-60-30-15. engem az utóbbi 3 érint, de kb. követhetetlen.. mármint az, hogy itt ki kell számolgatni és felírni ez új nekem.. de a 15 napot nem is értem, hogy lehet tartani.. szerencsére olyanom nincs, de egyes esetekben a 30-t is keveslem.. példának okáért kaptam tegnap egy ügyet, tegnap, azaz 20-án, ami 6-án érkezett és más kollégára lett szignálva, de ő ez alatt a konkrétan 2 hét alatt (14 nap) ült rajta és semmit nem csinált vele és most megkaptam én.. remek a 30 napomból elment 14 úgy, hogy hozzám se ért az akta.. szeretem az ilyet.. innentől kezdve pedig, ha kicsúszol a határidőből, akkor IS te vagy a hibás.. jó a rendszer

holnap lesz nektek a Dzsuliettá bulika.. de nélkülem.. úgyhogy annyira jó nem is lesz :D Andris hivatalos már rá Zsüli? vagy még nincs a pixisben? azért majd gondoljatok rám bőszen..

ja, lemondom majd holnap a Pöki manó mani-, és pedikűrjét és jövő héten jön haza velünk és majd akkor otthon megejtik neki. de ezt lehet már írtam.. vagy nem? :D

relax.jpg

Szólj hozzá