2015. okt 20.

ez a pénteki poszt

írta: viktike35
ez a pénteki poszt

bogyókáim, tegnap nem raktam ki a bejegyzést, amit akartam, lusta voltam, na.. a boltig se mentem el, csak az éjjel nappaliba (na ezt nem tudom, hogy írják helyesen :D ). szóval ma is itt vagyok, majd feltöltöm ma azt, ami a tegnapi bejegyzés lett volna, aztán tessék elolvasni, ne az legyen csak, hogy ezt olvassátok el, mert ez tűnik újnak..

nem igazán tudom, miről kellene ma szólnia a bejegyzésnek, ha van bármi kérdés, írjátok meg, válaszolok majd rá J az e-mail címem tudjátok

most jut eszembe, tegnap volt konzultáció az újaknak és bepofátlankodtam rá én is, mivel nekem ilyen nem volt és igazi mentorom sem volt.. de tök jó volt, egy órás program volt és minden kérdésemre kaptam választ.. najó, azokra, amik eszembe jutottak, biztos van olyan, ami kimaradt és lesz olyan is, hogy még plusz kérdések :D de értitek a lényeget, nem vagytok butusok.

Pöppingernek megy ez a túlélő túra :D bírja juti fali és egyéb kaják nélkül, de a kiképzés ma jár le kora délután.. tegnap a kis dög odabogyózott a heverőre, de megbüntettem, bezártam a ketrecbe, csak, hogy érezze a törődést.

szóval ma megpróbálkozom a lehetetlennel.. elmegyek munka után az Ofotértbe.. van egy olyan sejtésem, hogy fog kelleni szemüveg, de sebaj, hétvégén már az otthoni üzletbe elmentem és nézegettem okulárékat. kb. 10 perc után esett le, hogy az oldal, ahol nézegettem és próbálgattam az a férfi szemüvegek oldala.. no problem :D viszont utána átmentem a nőire és hááát.. egy se nyerte el tetszésem, mind ez a macskásított, vékony keret, idős vagyok és nyugger fazon, semmi fantázia.. még az 50.000.- Ft-osoknál se.. szóval nem tudom, mennyire gáz, ha kell szemüveg és férfi keretet kérek? abban volt olyan szék ilyen vastagított, fekete színű, hogy tyuhaj.. és mondjuk 36.000.- Ft volt csak a keret :D na mindegy.. ha kell, kell, ha nem, nem. de tekintettel arra, hogy tavasszal, mikor Dzsuliettával elmentünk, azt mondták, hogy 0,5-s és 0,7-es kellene és az egyik cilinderes, asszem kelleni fog most már, mert érzem magamon is, hogy nehezebben látok messzire.. tudom, a korral jár..

a hétvégi program.. mondtam, hogy ma este kocsmázás, holnap reggel piac.. ezen kívül a mozit is említettem, ha a neuronjaim nem csalnak, max azt nem mondtam, hogy hamburgerezni is elmegyünk.. libamájas hamburger :P tegnaptól lehet kapni a Magic Burgerben, kint a halálban.. akarom mondani még az Újbuda Center után van, ha BP-ről mész kifelé.. yeeeeaaah.. jó lesz eljutni oda :D egyébként ma reggel rájöttem, hogy nagyon jól el lehet aludni a buszon, de tényleg.. egyenletesen ringat és fain.. persze, nem próbáltam, de mindig harcolok az elemekkel, hogy ne is legyen így :D a héten kétszer is volt lehetőségem a Clark Ádám tér – Batthyányi közötti szakaszt megcsodálni.. volt rá kb. 25 percem, mert ennyi idő alatt tette meg a busz ezt a 3 megállónyi távot, amit normál esetben sikerül 5-6 perc alatt véghezvinni.. nagyon jó volt.. tekintettel arra, hogy esett az eső, beázott a busz és pont rám esett, nem is kellett hajat mosni :D

pentek.jpg

Szólj hozzá