2015. okt 08.

kispéntek

írta: viktike35
kispéntek

halihó!

ma már kispéntek van/volt.. végre.. mondjuk nekem gyorsan elment a hét, nem tudom nektek, hogy ment.. túlélte mindenki? :D remélem!

Dzsuliettá, hogy vagy? jobban? ugye? írtam ma neked fb-n, de nem választolál :(

Ódri, te is jobban vagy? :) Kozsót hallgatsz, ha hiányzom? :D

Timikém, köszönöm, hogy írtál :) azt viszont sajnálom, hogy a céges mail címemre írtál, de én nem kaptam meg.. úgyhogy nyugiság van, nem én vagyok köcsög, hogy nem válaszoltam.. Bandi báéknak kellene szólni, hogy lássam őket :D

szóval, holnap péntek, végre vége a hétnek, mehetünk haza.. várom már.. hiányzik kicsit a család, meg Pöpikém, meg a birka pörkölt :D nem tudom, hogy ebben a sorrendben-e, de mindegyik jó :P

tegnap megnéztük a Marsit - mentőexpedíció, úgyhogy mindenki vegyen ki holnapra szabit és spuri a moziba, mert eszméletlenül jó film! jobbak a poénok benne, mint amik tőlem jönnek.. ez nagy dolog :D vagy nem? :D

kicsit parásan álltam a mai nap előtt, mert megjött a főni, de szerencsére lightos nap volt, nem volt lehordás, meg semmi ilyen, de mondták a többiek, hogy ez nem jelenti, hogy holnap sem lesz :D na midnegy, ma jó nap volt :) kipostázhattam 2 végzést, amit én szignáltam alá (számomra még mindig érthetetlen, hogy mi az, hogy én szignálom ki és a vezetőnek csak a gépel s.k.-ja van ott.. érdekes). van még kettő ami postázásra vár, mert mint kiderült 3 után nem vihetsz levelet postázni... mert te nyomtatod annyi példányban, ami kell, te címzed meg a borítékot, írod meg  tértit (ugyanolyan mint nálunk volt), de nem te borítékolod és viszed a postázóba.. ez fura még :D vagyis, ez IS fura..

jelentem 1 hét után 10 aktám van, úgy, hogy múlt hét péntek óta nem kaptam újat :D yeaah.. van még 4 aktám, ahol 4. javításra várok, de higyjétek el, itt kicsit máshogy megy a kontroll.. kétszeres van, mielőtt küldöd.. először megy a kolégához, aki javítja, nézi, ha részéről jó, kiszignálja és mehet a következő kontrollra.. és ha ott hibát találnak az egész kezdődik előről.. kicsit lassú így, de hát ezt már megszokhattam :D viszont itt iktatás minden nap van, és szignálás is.. a két titkárnő/adminisztrátor nem ehet egyszerre szabin, hogy folyamatos legyen az iktatás, akta osztás.. ezt mondjuk bevezethetnénk mi is.. (már bocs, hogy így fogalmazok, de még mindig a hivatal részének érzem magam :) ), meg a kollégáknak is mindig jelen időben beszélek a hivatalról, hogy ott mi, hogy van :D na mindegy, kicsit fura így :)

ezúton üzenem és kérem Dzsuliettát, hogy kérdezze meg már a Matteót (Máté), hogy most akkor ez a november 6-ai teadélután valóban vonatkozik rám? mert nem írt és nem is kaptam meghívót postán.. de komolyan kérdezd már meg :) plíz, köszi :)

na a szabadságaim kifizetését még várom a hivataltól.. az még nem jött meg.. de majd vörös betűs nap lesz, ha megkapom a pénzt :D

szóval akkor, ugye sokan jöttök szombaton az Estbe Ivan > The Parazol koncertre? tőlem reggelente hallhattatok néha klip formában tőlük, de majd rakok be a post aljára egy linket :P elég jók a fiúk és pestiek.

ez a jövő hét elég érdekes lesz, mert főni nem lesz elvileg egész héten, szerdátől helyettese lesz és kontroll se.. úgyhogy nem lesz szignálás, aláírás, akta iktatás, kimenő levél, stb.. nem tudom még, hogy így mi lesz, de valami lesz az biztos.

ja igen, kinevezésem még mindig nincs, de a HR agyára megyek már ezzel szerintm :D mint megláttam ma a belső szabályzatban itt elvileg van valami banki költségtérítés arra való tekintettel, hogy elektronikusan kaphatsz csak fizetést, így elvileg van egy összeg, amit ezért neked kifizetnek.. nevesítve éves szinten 50 ropi adható.. de persze rám ez nem vonatkozik, mivel tárgy év szeptember 30-a után jöttem.. yeah éljen októbr elseje :D

hasonló elv miatt a ruhapénz sem jár nekem :D bár ma azt mondta a HR, hogy még nem is biztos, hogy idén lesz..

a hazautazásos kedvezményes papírkám megkaptam, de mivel nincs még szerződésem így cafeteria igénnylőt sem tölthettem ki, de nem kaptam még meg ezt az 50%-os utazásos kedvezményes papírt sem, ami a hivatalban jár..ja, kiakadtam, hogy mi az, hogy a hivatalban nem vonták vissza ezt tőlem, mikor eljöttem :D hát röhögtem egy jót rajta.. konkrétan, hangosan, előttük :D

na szóval nagyon kíváncsi leszek a papírkámra, meg a béremre is :D van itt is eltérítés, de az "első éveseknek" nem adható, utána főni dönt róla, de elmondta, hogy valaki sokat kap, valaki semmit.. mert, hogy ez valósan megítélt, vagyis valós teljesítmény után jár és nem szociális alapon.. mint nálunk :D :D :D :D

azért hiányzik mindenki..mármint ti.. de komolyan :) még azok is, akiket annyira nem kedveltem :D de azok meg úgysem olvassák ezeket a sorokat :D mondjuk ma voltam a gazdasági osztályon, mert a befizetéseket nekünk kell leigazolni és oda átvini, és ott kicsit otthonosabban éreztem magam.. szól a rádió, netezhetnek munkaidőben, nevetnek, kedvesek, értik a poént.. kár, hogy mi nem vagyunk ilyenek :( ma láttam közigálláson, hogy megint keresnek ember ide hozzánk valami másik osztályra, de ők azt se tudom hol vannak :D na mindegy.. Timiém szoktam nézegetni, hátha van valami neked való.. elárulom a jogi osztály pont mellettünk van ;) konkrétan ha az irodánk hátulján megyek ki a wc felé, akkor ők ott vannak :) jó lenne, ha közel lennél ;)

nem is mondtam eddig.. jelenleg az idodában 7en vagyunk, hétfőn jön két újonc (1 fiú, 1 lány) és szerdától az egyik kollégánk is beköltözik oda hozzánk (akinek a neve teljesen ugyanaz, mint a hivatali főnökömnek :D , vicces kicsit, mikor beszélek vele), úgyhogy 10en leszünk 1 irodában.. előnye, hogy télen abszolút nem fog kelleni a fűtés, mert jelenleg is rövid ujjúban ülök, az ablak felőli oldalon és megdöglök olyan meleg van.. de másnak is.. és nem is megy a fűtés még.. hát kérem, mi lesz itt, ha 10en leheljük be?????!!!!

a csapat jelenleg is elég vegyes.. a főniket leszámítva jelenleg 2 titkárnő van és 13 ügyintéző van, az ügyintézők közül 5 fiú és 7 lány. kor alapján ügyintézők közül asszem 4 van, aki idősebb mint én, szóval 8 van, aki fiatalabb.. a többség az 25 körüli.. Ódri neked mondom, van olyan, aki Kecskeméten végzett, azon a szakon mint te és most 25 éves, szóval lehet, hogy látásból te ismernéd :)

ma tudtam meg, hogy van olyan két csaj, akik 2, illetve 2,5 hónapja vannak itt.. úgyhogy valóban elég gyakran változik itt a csapat és folyamatos a rotáció, vajon miért????

na most mára legyen elég ennyi :) még a sütőben a chicken nuggetsem, úgyhogy kéne foglalkoznom vele.. :) remélem nálatok jobb idő volt, mint itt.. itt egész nap esett az eső.. :/

puszilok mindenkit és Dzsuliettá, vagy valaki, kérdezze már meg a Mátét és írjon, hogy mi a szitu :) érdekel.. jó lenne látni titeket már :) ott legalább az úri huncutságon egy kupacban lennétek nekem :) :*

 

 

405806_2817988844604_2110639578_n.jpg

Szólj hozzá