2015. okt 20.

ez a mai :D keddi poszt

írta: viktike35
ez a mai :D keddi poszt

tudom, tudom, van kis csúszásom.. de ma már van nálam pendrive, úgyhogy fel fogom tölteni a tegnapi, illetve a hétfői bejegyzést is.. meg jó esetben ezt is, mármint a mait.. legyen mit olvasnotok a sok munka közötti néma szünetekben :D

nem tudom, volt már olyan, hogy valaki olvasta e sorokat és felnevetett? vagy elmosolyodott? vagy legalább el kezdett énekelni? nyugtassatok meg, hogy az előbbi kérdéseim legalább egyikére igennel válaszoltatok.

mondhatni, most már tényleg a centiket vágom a hétvégéhez. de most nyugiság van itt BENT, bár ejtettem egy hibát valamiben (ez a második alkalom, de az első szóra sem érdemes, mert mint kiderült az annyira nem gáz) és jajj, tartok a szidalmazástól.. mármint nem Főnitől, hanem a levél írójától :/ ennyire nem edzett meg 1-2 drága ügyfél még az előző helyen sem, illetve kedvenc Főnim sem (akinek nem mondjuk ki a nevét, de mindenki szereti, már az Andris is :D ).

nem is meséltem.. ugye voltunk szombaton reggel a Komjádi piacon Tással és tök tuti volt.. mondjuk jóval kisebb, mint a Pijac, de nem rossz. Virágárusok nem nagyon vannak, de van olyan, aki lakó kocsiból tej-, és sajttermékeket árusít, van, aki csak csírákat, fűszereket, csokit, stb. A tejes-sajtostól vettünk is rendesen.. kis juh sajtot, kis snidlinges sajtkrémet, kis házi pikáns kolbászt, jó drága volt minden, viszont finom. Én vettem egy zacsi étkezési levendulát is, úgyhogy már tudok levendulás sütit is csinálni J erre már régóta vágytam. Vettem a szokásos zöldségeket - Pöpikének is -, meg csalamádét. És a végén megláttuk, hogy a Kolosy pékség is kipakolt és jajj, na hát ott vettünk édességet, sütit, rozs kenyeret, sajt rolót, mindenfélét. az a rozs kenyér istenicsudi jó. mondjuk a leveles pogi az elég ramaty volt, ahhoz képest, hogy mennyibe került :/ de tapasztalatnak jó volt, sok mindent vettünk J és jó sok cash-t otthagytunk :D mondjuk a virágárusokat hiányoltam. majd legközelebb elnézünk a Kolosy piacra, az egyébként is közelebb van hozzánk, az konkrétan 1 buszmegálló vagy 10 perc séta.. de állítólag ott nincs olyan sok minden, viszont szombaton 06:00-20:00-ig nyitva van.

ja igen, ne lepődjetek meg, de az első két posztom törlöm, mert mégiscsak ez egy publikus blog, amit bárki olvashat, aztán nah..

tegnap végülis elmentem shopingolni, de fehérneműt leszámítva semmit nem vettem. nem mintha nem akartam volna, de nem volt olyan, ami jó lett volna.. pedig még az árukat se néztem most :D nem igazán jön nekem be, hogy mindenhol olyan nadrágokat árulnak csak, amik sztreccsesek (slimek a trendik kedvéért), répák és ráadásul vissza(fel)hajtott a végük.. a halálom. mintha egy nagydarab répa lennék bennük :D és nem a színre utaltam. de eléggé leszívott ez a vásárlás.. utálom, hogy mindig le kell vetkőzni, majd felöltözni és ez van minden egyes üzletben.. sokkal jobb lenne, ha egy üzlet lenne csak egy plázában, de az brutálisan nagy lenne, és ott kis tologatós kocsiba bedobálnád, amit fel akarsz próbálni, eltolod a próbafülkéhez és egyszerre mind megpróbálnád.. egy levetkőzéssel.. mennyivel jobb lenne a világ :D szóval, sikeresen haza is érkeztem a shopping után kicsivel 7 előtt, úgyhogy még megcsináltam a kis vacsorám (tortilla, mármint a tekert, töltött cucc, nem a chips), megkajoltam és úgy jól laktam, hogy kidőltem a CSI elé és az elsőn bealudtam 8 körül.. úgyhogy nagyon aktív esténk volt :D

Ódri, nem kell valamikor megint BP-re jönnöd a suli miatt? valami kiállítás, valami akármi? Dzsuliettá, te mikor jössz fel vásárolni? Berika és Hejdi, hogy haladtok a tanulással, jövő héten vizsga. Titián, partytime? Végülis, ki megy a temetésre közületek? L Timikém, valami munka? nanana? Editke volt BP-en konyhakertes történet miatt? Nem érkezett meg az oklevelem onnan a koordinátorságért? Ha igen, ugye elraktátok nekem? Tényleg, van már valami hír a polgis vacsoráról? EZEKRE A KÉRDÉSEKRE TESSÉK VÁLASZOLNI!!!

1319659569-xrc8ix.jpg

Szólj hozzá