2015. okt 06.

helló belló pikkó belló

írta: viktike35
helló belló pikkó belló

sziasztok!

na már most ez a nap.. először is, örülök, hogy végre Titiánnal és Órdival is tudtam pár szót váltani különválásunk óta, írhatnátok gyakrabban, nah :D le vagytok baszva, de csak kicsit :D tényleg jó volt beszélni, Titikével is a megszokott suttyó stílusban, hiányzott már, jelenlegi kollégáimmal más milyen stílusban is nehéz kommunikálni :D bár haladok, ma már kb váltottunk ÖSSZESEN 10 mondatot :D yeeeaaah

megtudtam, hogy a szabit egy héttel előre ki kell írni és kiröhögtek, mikor megkérdeztem, hogy itt is létezik-e olyan, hogy órás/fél órás szabi. konkrétan el kellett magyaráznom, hogy ez mit jelent.. paff.. félnap szabira is úgy lehet csak menni, hogy előtte ÍRÁSBELI KÉRELMET kell írni a főnöknek és nyomos indoka kell, hogy legyen.. ja és a félnap szabi itt úgy megy, hogy nem elfelezzük, kiírom és majd még egyszer kiveszek fél napot és akkor írom ki.. áááá.. fél nap szabi, nyomos indok, engedélyezés és a kérelembe bele kell írnom, hogy mikor fogom LEDOLGOZNI TÚLÓRÁBAN ezt a fél napot :D hát felröhögtem..

most ez a hétfő-szerda időszak kicsit jobb, mint a múlt hét, mivel a főni szabin van, de felkészítettek, hogy szabiból visszajövet mindig rosszabb a szitu.. már várom :D csak éljem túl a csütörtök, pénteket..

Dzsuliettá hallom rosszalkodik, meg kórház meg ilyenek.. ezúton üzenem neked, hogy azért nem kell műsorozni azért, mert eljöttem :D figyelek rád így is. na de komolyan, vigyázzál magadra, nem vagyok ott, hogy megverjelek, ha rosszalkodsz ;)

Ódrikám, ha még egyszer meghallom, hogy már reggel úgy mász dolgozni, hogy rossz a kedved, és nem javul (érted), akkor felhívlak és elénekelek neked Kozsó szomorú szamuráját, szóval inkább ne akard ezt, ezzel vallatni szoktak a hadseregnél :D

most hétvégén megyünk haza, és szombaton lesz Estben Ivan & the parazol koncert, ott megtaláltok :) remélem azért valaki jön rá, tudom Titike direkt most jön fel Pestre, hogy ne kelljen velem találkoznia, de na, esetleg valaki más?!

a legrosszabb dolog a melóban, hogy minden nap már délután szétesik a fejem kb, úgy fáj.. nem igazán vagyok hozzá szokva, hogy napi 8,5 órában meredek a gépre és csak ott dolgozzak..

azt, hogy hogy megy a munka nem tudom megítélni, mivel kontroll itt is van, csak jóval lassabb, még Andrásnál is lassabb.. mármint na, ezzel nem őt minősítem, de itt kb. mire egy végzésem megnézik és kijavítják az 3 munkanap.. persze, igen, itt 60 napos az ügyintézés az engedély kiadásra, amiket én csinálok, de ez akkor is kicsit fura nekem. meg a javítás úgy működik, hogy rövidítésekkel.. a felét elolvasni se tudom, a másik felét, meg nem is értem, hogy micsoda.. szóval így élmény javítani.. persze elvileg mindenre van minta, de az eddigi 10 ügyiratomból eggyel sem tudtam kezdeni semmit minta alapján.. yeaah.. ja,az is jó, hogy kéthetente kitalálják a jogászok, hogy valami ne így, hanem úgy legyen és innentől kezdve semmire se mész a mintáddal..

azt is pl ma tudtam meg, hogy nekünk leellenőrizni, hogy adott muki valóban fizetett-e vagy csak azt írtja.. ez is érdekes.. persze itt is van olyan, ami nem egyértelmű nekem, de holnapra is kell kérdéseket hagynom :D

ja igen.. a mentorom, akarom mondani "mentorom", hát tőle kérdezni.. jobban járok, ha az egyik csajt kérdezem meg, ő sokkal segítőkészebb (ja igen.. őt "ismerem".. anno mikor márciusban voltam egy kórházban interjun, gondolom emlékeztek, ő jött utánam a meghallgatásra. ezt az első napomon meg is beszéltük, hogy emlékeztünk egymásra.. kicsi a világ.. na szóval ő a legsegítőkészebb, de valamiben nincs "jogosultsága" válaszolni nekem.. ez a legjobb.. persze ilyen dologból van a legtöbb :D :D

egyébként viszonylag robot ez a pesti lét.. mármint reggel 5:57-kor kelek, 6:40-kor elindulok a buszra, beérek busztól függően 7:30-ra legkésőbb.. tudom, korai, de, ha később megyek, akkor félő, hogy pont kifogom a dugót és nem érek be 7:50-ra.. szal ez van.. na mindegy.. meló 16:35-40-ig, aztán a 16:42-es busszal le a hegyről, átszállás és ha nem megyek boltba, se plázába, akkor 17:15-re itthon vagyok.. akkor boltba menni, főzni, fürdeni, vacsora és ott vagyok, hogy 8 óra és sötét.. tehát vagy elmegyek futni vagy főzök.. na mindegy, szóval 8 óránál tartottam.. akkor még annyi, hogy beülünk a tv elé CSI-zni vagy Ezek megőrültek és 9:30kor már tök hullán fekszem a heverőn a nappaliban. 10-kor elmegyünk lefekszünk és minden kezdődik előről.. szóval nagyon hétköznap nincs semmi szabadidőm és elmegy a nap.. pont ma gondolkodtam rajta munkában, hogy érzetre ez tökre olyan, mintha dolgoznék, és a munkán kívüli életem olyan, mintha annyi lenne, hogy buszozok kicsit, főzök, eszem, fürdök és ledőlök 2-3 órára és megint kezdődik előről.. szóval rohadt monoton.. épp ma mondtam bent a többieknek (akik kiröhögtek), hogy minden nap reggel 5-kor felébredek, hogy úr isten, hány óra van, el ne késsek és érjek be mindenképp 7:50-re.. nem annyira vicces..

na mára ennyi :) nem tudom egyáltalán ki olvassa ezt, amit írok, mert soha nem érkezik semmi visszaigazolás tőletek :( najó, ma Ódri mondta, hogy ő olvassa minden nap, de ti, kedves többiek, nem tudom, veletek mi a stájsz :) írhatnátok ám, e-mailt is, válaszolok mindenkinek, mindenre.. tudjátok a privát e-mail címem :)

munkaidőben nem nagyon tudok gmailezni, fb chat is csak mobil netről megy, de próbálom bent naponta egyszer azért nézni ebédidőben, mert gépről nem lehet.

holnap nem garantálom, hogy írok, sőt.. melóból rögtön moziba megyünk és utána, ha hazaérünk még főznöm is kell, illetve hajat mosni.. szóval a holnapi nap irtózatosan hosszú lesz.. yeahh :/

szóval akkor szombat, est café, gyertek és sokasodjunk! :)

u.i.: a céges e-mail címemre ne írjatok, mert nem kapok már mailt oda, a szerverről lekapcsoltak, csak én tudok kimenőt írni onnan

a képem most Ódrinak küldeném és ráadás egy videó klip is :)

7779_1.jpg

 

Szólj hozzá